17.08.2016

Gotowanko #5 - Jabłka w cieście


Miałam wielką ochotę na jakieś racuchy. Wstałam i zrobiłam przegląd kuchni. Znalazłam wszystkie potrzebne składniki i przygotowałam na śniadanie jabłka w cieście z przepisu DayliCooking. Ciasto wyszło mi trochę za bardzo lejące i ciężko mi się smażyło więc na oko dosypałam tak 1/2 szklanki mąki więcej niż w przepisie, lecz jeżeli wam to nie będzie przeszkadzało to nie dosypujcie więcej niż jest w oryginalnym przepisie.


























Wykonanie:
Wszystkie składniki na ciasto dokładnie połączyć mikserem. 
Odstawić na 10-15 minut.
Umyte jabłka pokroić w plastry.
Każdy plaster zanurzać w cieście i smażyć na mocno rozgrzanym tłuszczu z obu stron na lekko złoty kolor.
Podawać posypane cukrem pudrem.


UDOSTĘPNIJ TEN POST

1 komentarz :

♥ Dziękuję za każdy komentarz i każdą obserwację
♥ Jeżeli blog ci się podoba zaobserwuj
♥ Jeżeli blog cię zainteresował poleć znajomym

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.