2.07.2016

Wakacyjny tag

grafika google
2 lipca, sobota. Tak idealny dzień by zrobić wakacyjny tag.



1. Ulubione lody?
 Jeżeli chodzi o to czy rożki, czy na patyku, to nie ma to dla mnie znaczenia. Jeżeli chodzi o smak to miętowe, śmietankowe, biała czekolada i wszystkie sorbety.



2. Ulubiony owoc?
Nektarynki, truskawki, maliny, arbuz ....... I mogę tak wymieniać i wymieniać bo nie mam ulubionego owocu.

grafika google

3.Morze czy jezioro?
Zdecydowanie morze
Zdjęcie zrobione na wakacjach
 4. Sandały czy japonki?
Sandały

5.Ulubiony kolor lakieru do paznokci u stóp?
 Fioletowy

grafika google

6. Lubisz wieczorne spacery po plaży?
A lubię :)
To zdjęcie także zrobione na wakacjach
7. Lubisz się opalać?
Lubię sobie poleżeć na materacu lub leżaku, ale nie tak długo, żeby się opalać.

8. Jedno, czy dwu częściowy strój?
Jedno :)

9. T-shirt czy top?
T-shirt

10. Spódnica czy spodenki?
Spodenki

11. Sukienka czy spódnica?
I to i to

12. Basen otwarty czy zamknięty?
Otwarty, ale na zamknięty też bym poszła

13. Rolki czy rower?
Nie mam rolek, ale mam nowy rower, więc rower :)

14. Trampki wysokie czy niskie?
Oczywiście, że niskie. Wysokie trampki tak mi się nie podobają. A jak są do kolan i na koturnie to dopiero koszmar.

15. Ulubiony napój?
Woda i Nestea brzoskwiniowa

16. Gdzie zamierzasz spędzić wakacje?
Jeszcze nie wiem. 


grafika google


UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz i każdą obserwację
♥ Jeżeli blog ci się podoba zaobserwuj
♥ Jeżeli blog cię zainteresował poleć znajomym

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.