1.05.2016

Kolorujemy #2



Wow! Wreszcie się zebrałam i dodałam moją pierwszą kolorowankę. Ogólnie korzystam z długiego weekendu i nadrabiam zaległości. Ale czekaj, czekaj teraz trzeba się pochwalić. 1 miejsce w międzynarodowym konkursie ekologicznym jest moje. Ach! ta skromność :) Stop! Koniec chwalenia i czas pokazać moją pierwszą, skończoną kolorowankę.


Mojego owada malowałam zwykłymi kredkami. No przynajmniej ja myślę, że są zwykłe i nie są też jakoś świetne, ale może to ja nie umiem ich używać. Myślę,że nie wyszło tak źle i sama siebie bym oceniła 6/10.



UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

♥ Dziękuję za każdy komentarz i każdą obserwację
♥ Jeżeli blog ci się podoba zaobserwuj
♥ Jeżeli blog cię zainteresował poleć znajomym

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.