8.02.2016

Zajecia w ferie #1

Pierwszy tydzień ferii spędziłam w domu. Na drugi zapisałam się na zajęcia. Dzisiaj odbyły się pierwsze z nich. Najpierw robiliśmy z masy solnej aniołki i serca. Niestety mój anioł połamał się w drodze do domu, a serce zniekształciło się przy przenoszeniu na tackę. Ale zrobiłam.



Następnie mieliśmy zajęcia wokalne. Robiliśmy różne ćwiczenie na głos. Miało być karaoke ale laptop odmówił posłuszeństwa :) Ja tam się cieszyłam bo nie lubię śpiewać, ale inni byli zawiedzeni.
Potem miały być warsztaty, które tak ładnie się nazywały "Coś z niczego", a robiliśmy na nich przytulanki. No i nie oszukujmy się, moje "arcydzieło" było tak piękne. No nie, nie było piękne. Ale i tak jestem z siebie dumna.


Jutro kolejny dzień i najprawdopodobniej kolejna relacja. 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz i każdą obserwację
♥ Jeżeli blog ci się podoba zaobserwuj
♥ Jeżeli blog cię zainteresował poleć znajomym

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.