23.01.2016

Tag: Czas wolny

No i co. Jeszcze tydzień szkoły i koniec pierwszego semestru i dwa tygodnie ferii. Przetrwałam to :) Oceny powystawiane i to półrocze zakończyłam ze średnią 5,25. Jestem z siebie dumna, choć nie ukrywam  na koniec roku będe się starała na 5,50. Przechodząc do tematu posta zapraszam na tag napisany pod wpływem nudy. Miłego czytania :)




1.Co oglądasz lub czytasz,podczas wolnego czasu
Czytam bardzo dużo. Romansidła, Harry Poter, Wampiry, Zagadki, książki w formie pamiętników. Zazwyczaj w bibliotece biorę po kolei książki z półki.W telewizji oglądam raczej mało. To co tam siostra włączy. Ulubiony film? Nie mam takiego. Jakbym miała wybierać to chyba "Gwiazd naszych wina". Lubię i film i książkę. Po za tym na youtubie oglądam wszystko co mnie zaciekawi. 

2.Co nosisz podczas wolnego czasu
Dresy, bluzę i ciepłe skarpetki


Grafika google

3.Jakich kosmetyków używasz w tym czasie
Pomadka do ust, krem do rąk, odżywka do paznokci.

4.Obecnie ulubiony lakier do pazokci
Nie mam ulubionej firmy. Ale kocham wszelkie róże, beże i fiolety, które można połączyć w ombre.
grafika google


5.Co jesz/pijesz podcas wolnego czasu
Wszystko co słodkie jest pyszne ♥
grafika google

6.Ulubiony sklep online
Nie kupuje online, więc nie mam takiego sklepu.

I to tyle. Na czas wolny polecam gorącą czekoladę, dobrą książkę lub film i ciepły koc.Przynajmniej moim zdaniem taki wieczór byłby idealny.

UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz i każdą obserwację
♥ Jeżeli blog ci się podoba zaobserwuj
♥ Jeżeli blog cię zainteresował poleć znajomym

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.