21.12.2015

Festyn Swiateczny

Wczoraj na rynku odbył się festyn świąteczny. Na milionach stoisk można było kupić ręcznie robione dekorację, biżuterię, a także słodkości świąteczne. Odbyły się także występy artystyczne. Zabawiały nas 2 kabarety. Pośrodku placu była jedna z lepszych atrakcji i to nie tylko dla dzieci. W powietrzu siedział człowiek i tylko jedną ręką trzymał się słupa. Każdy kto wrzucił mu pieniądze dostawał magicznie wyczarowaną kulkę. Po prostu chuchał na twoich oczach na dłoń i kulka się pojawiała. No jak on to robił ja się pytam :)











Na zdjęciu może to wygląda jakby on siedział na ławce, ale ławki są z tyłu a on w powietrzu

A teraz pytanie jak? Gdy tam stałam nie wiedziałam , dopiero w domu przyszło mi na myśl jak on to może robić





UDOSTĘPNIJ TEN POST

1 komentarz :

  1. Wow. ALe on siedzi. *-* Ładne rzeczy. Miałam podobny festyn.

    colour-fulkiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz i każdą obserwację
♥ Jeżeli blog ci się podoba zaobserwuj
♥ Jeżeli blog cię zainteresował poleć znajomym

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.